środa, 24 lipca 2013

Przepis na piórka ;)



Witam Kochaniutkie :)
W związku z tym, że http://kokietkauroda.blogspot.com/ pisała w komentarzu o krótki przepis:) jak zrobiłam paznokcie z piórkami to właśnie go wstawiam ;)
Otóż jest to bardzo proste, ponieważ miałam w domu kapelusz z piórkami i małe kawałeczki ukradłam od niego ;)
Pomalowałam lakierem i kiedy jeszcze lakier nie zdążył wyschnąć to wtopiłam te piórka i kiedy wyschło przemalowałam bezbarwnym lakierem i voila ;d
Oczywiście malować też próbowałam, ale to już nie na swoich paznokciach tylko na tipsach, co również Wam pokaże ;)









A jeśli chodzi o malowane to też proste malujemy kolorem, którym chcemy czekamy aż wyschnie i w wzdłuż paznokcia robimy jedną kreskę a później dodajemy do niej mniejsze boczne :) aczkolwiek wydaje mi sie, że powinny być jakieś dwa kolory tych niby piórek, aby je jakoś oddzielić żeby się tak nie zlały :)

Całuski ;***

2 komentarze:

  1. a widzisz! tak własnie myślałam, że to nie malowane, ale byłam w szoku, że takie piękne cieniutkie :D dzięki ;] z pewnością kiedyś spróbuję, a z malowaniem piórek na paznokciu to jakoś sobie nie umiem poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To piórko wygląda fenomenalnie :-)
    Zapraszam do mnie może Tobie też się coś spodoba.:-)
    http://nailofmylifee.blogspot.com
    Nailofmylife.:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam