wtorek, 12 listopada 2013

Liebster Blog Award!


Hej 
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award!:) po raz kolejny ;) a w sumie to teraz 3 razy także nie będę już tworzyć 3 notek tylko na wszystkie pytania odpowiem tutaj ;)



„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej, lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania od http://lilang-baso.blogspot.com  oraz moje odpowiedzi ;)

1.      Czerwone czy czarne paznokcie?
Zdecydowanie czerwone ;)

2.      Czy używasz odżywki do paznokci, jeśli tak to, jakiej?
Na szczęście moje paznokcie nie potrzebują odżywki;)

3.      Czy masz swój ulubiony lakier, jeśli tak to, jaki?
Raczej nie mam jak na razie ;p

4.      Gdzie najczęściej szukasz inspiracji do malowania paznokci?
Ogólnie w całym Internecie ;p

5.      Dlaczego założyłaś swojego bloga?
Ponieważ chciałam pochwalić się swoimi dziełami ;)

6.      Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Nic nie przychodzi mi teraz do głowy ;D

7.      Jakie jest Twoje ulubione danie?
Pizza ;p

8.      Ile masz lakierów w swojej kolekcji?
Parę właściwie parę naście by się znalazło nigdy nie liczyłam, ale może z 30? ;)

9.      Jaki jest Twój ulubiony blog, którego odwiedzasz najczęściej?
Jako tako takiego nie mam, bo odwiedzam wszystkie, które obserwuję i jest nowa notka ;)

10.  Czy chciałabyś wziąć udział w moim projekcie " Zbiorowe malowanie"?
Z przyjemnością ;)

11.  Jakie jest Twoje marzenie, które chciałabyś, żeby się spełniło?
Chyba takie jak każdego znaleźć prace, z której będę się cieszyć i będę dobrze zarabiać  ;)
A takie marzenia, marzenia to zostać profesjonalną kosmetyczką ;)


1.      Ulubiona marka kosmetyków ?
Nie mam, ponieważ rzadko używam, ale bardzo lubię krem synergen

2.      Ulubiony lakier do paznokci ?
Jako tako nie mam

3.      Jaki kraj chciałabyś odwiedzić ?
Wszystkie, w których jest ciepło ;)

4.      Wolisz sukienki czy spodnie?
Na co dzień chodzę w spodniach, ale zawsze zazdrościłam dziewczyną, które chodzą, na co dzień w sukienkach; p

5.      Na Twoich paznokciach częściej goszczą ciemne kolory czy jasne ?
Zdecydowanie jasne nie przepadam za ciemnymi ;)

6.      Ulubiona piosenka?
Nie mam, słucham praktycznie wszystkiego w zależności od nastroju;)

7.      Jakieś uzależnienie?
Malowanie paznokci;p

8.      Ulubione kwiaty?
Róże ;)

9.      Ile lakierów liczy Twoja kolekcja?
Nie liczyłam nigdy może z 30?

10.  Książka czy film?
Powiem szczerze, że teraz jest to u mnie na równi;)

11.  Wieś czy wielkie miasto?
Wieś


Pytania od http://mkny-nails.blogspot.com i odpowiedzi;)

1.      Co najchętniej lubisz robić w wolnym czasie?
Film, książka, malowanie paznokci;)

2.      Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?
Nie mam

3.      Wolisz lato czy zimę?
Oczywiście, że lato;)

4.      Jaki mogłabyś polecić film na wolny wieczór?
Trzy metry nad niebem; p

5.      Jakie jest Twoje ulubione danie?
Pizza

6.      Wolisz miasto czy wieś?
Wieś

7.      Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Ponieważ chciałam pochwalić się swoimi dziełami ;)


8.      Jaki jest rodzaj blogów, które najchętniej odwiedzasz?
O paznokciach i makijażach ;)

9.      Jakie jest Twoje największe marzenie?
Chyba takie jak każdego znaleźć prace, z której będę się cieszyć i będę dobrze zarabiać  ;)
A takie marzenia, marzenia to zostać profesjonalną kosmetyczką ;)

10.  Co Ci najbardziej utkwiło w głowie z dzieciństwa?
Nic nie przychodzi mi teraz do głowy

11.  Bez czego nie wyobrażasz sobie codziennego makijażu?
Rzadko się maluję jedynie od święta czy jak mam ochotę, ale jak już to podkład i oczywiście rzęsy muszą być pomalowane ;)



Pytania ode mnie:
1) Jak często malujesz paznokcie?
2) Jak często się malujesz?
3) Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cie do jego prowadzenia?
4) Ulubiony film?
5) Bez czego nie ruszysz się z domu?
6) Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
7) Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
8) Jakiej muzyki słuchasz?
9) Ulubiony strój?
10) Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
11) Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?

Otagowani: 


10 komentarzy:

  1. Juz na ten tag odpowiadałam kilka razy, ale dziękuje za nominację :* I jeśli pozwolisz to odpowiem Ci tutaj :)
    1) Jak często malujesz paznokcie? W miarę wolnego czasu - co tydzień ;)
    2) Jak często się malujesz? delikatny makijaż codziennie (fluid, tusz, błyszczyk)
    3) Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cie do jego prowadzenia? tak, myślę że to te najmniejsze liczby motywują najbardziej :P
    4) Ulubiony film? 'mój biegun' <33 Choć mam ich więcej ale to ten najnowszy ;p
    5) Bez czego nie ruszysz się z domu? telefonu? :P
    6) Co najczęściej robisz w wolnym czasie? bloguje, oglądam filmy, odpoczywam :D
    7) Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego? lato - bo jest ciepło, sa wakacje i moje urodziny :)
    8) Jakiej muzyki słuchasz? bardzo różnej ale najbardziej to pop i rock :)
    9) Ulubiony strój? trampki, rurki, koszula lub t-shirt i sweterek.
    10) Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka? nie ciekawa lektura :D
    11) Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić? Francja, Anglia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from France
    I am very happy to welcome you
    Your blog has been accepted in Europe Poland N° 1027 a minute!

    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Poland N° 1027 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered

    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    OdpowiedzUsuń
  3. hej z racji takiej, że ja już zostałam prawie 8razy nominowana to już nie robię notek z tym. Tym bardziej, że nominuje się osoby które maja min 200 obserwatorów. Odpowiem Ci na pytania tutaj :)
    1) Jak często malujesz paznokcie?
    Różnie 2-3x w tyg
    2) Jak często się malujesz?
    nie maluję się czasem używam tuszu do rzęs ale to jak mnie najdzie ochota
    3) Czy mała ilość osób na blogu zniechęcała Cie do jego prowadzenia?
    Oczywiście, że nie co widać na przykładzie że go nadal prowadzę. Tym bardziej starałam się robić tak żeby ta liczba wzrosła własną pracą i siłami. Nic tak nie mobilizuje do pracy jak coś co osiągasz dzięki samej sobie. Wtedy nikomu nie musisz być wdzięczny za to że Twój blog istnieje. Nie od razu Rzym zbudowano. Małymi kroczkami do celu. Jeśli "będziesz szanować innych i siebie samą oraz być systematyczna to tym zyskasz sobie zaufanie innych". Na zaufanie trzeba sobie zapracować ale trzeba też pamiętać że łatwo je można też stracić :)
    4) Ulubiony film? nie mam takiego...
    5) Bez czego nie ruszysz się z domu?
    bez telefonu i kluczy od domu
    6) Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
    To zależy od dnia i pogody. Czasami spędzam go sama a czasami z rodziną lub przyjaciółmi
    7) Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
    Lato bo jest cieplutki i niestety króciutkie
    8) Jakiej muzyki słuchasz?
    Różnej od pop, R&B po jeszcze kilka innych mixów :)
    9) Ulubiony strój?
    Spodnie i wygodna a zarazem szykowna bluzeczka
    10) Ostatnio przeczytana przez Ciebie książka?
    P.S. I love you
    11) Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
    Grecja i Hiszpania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ktoś miał wymyślając to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oto moja odp na Twój tag :) dziękuję za nominację :)
    http://michunkagloguje.blogspot.com/2013/11/w-odpowiedzi-na-tag-kali.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację i oto odpowiedzi http://nailsandkitchen.blogspot.com/2013/11/tag-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, jako że juz jeden post z tego tagu u mnie jest to w wolnej chwili dodam do niego Twoje pytania i odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za nominację :) Odpowiedziałam już na ten tag : http://kosmetyczny-misz-masz.blogspot.com/2013/11/podwojny-tag-libster-award-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne odpowiedzi ; ***

    obserwuje i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. odpisałam na tag :) Dziękuję za nominację :D http://arnellnails.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam