poniedziałek, 9 grudnia 2013

Żółte kwiatuszki - trochę wyrazistości ;p



Hej Kochani
Bardzo przepraszam Was za takie długie nieobecności, ale ostatnio nie mam czasu za dużo; / właściwie to materiały na posty mam, ale nie mam niestety, kiedy ich pisać; / mam nadzieję, że znowu w najbliższym czasie trochę nadrobię;) dziś szybka notka z moim nowym zdobieniem. Mam go już 3 dni i po takim też czasie jest robione to zdjęcie:) paznokcie jak to często u mnie bywa robione na szybko nawet bardzo szybko gdybym miała czas trochę bym je dopieściła, ale czasami tego czasu nam brak;) to zapraszam i pozdrawiam gorąco;***




8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie :) takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki ;)
    Kwiatuszki są ślicznie ;)

    Obserwuje ;) i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne, tylko dlaczego kwiatuszki a nie płatuszki śniegu ?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nawet nie pomyślałam o śniegu malując te paznokcie ;)

      Usuń
  4. Świetne:) Właśnie znalazłam Twojego bloga i...masz 50 obserwatora:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kwiatuszki! Jak one są malowane na szybko, to ciekawe jakie byłyby te dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam