piątek, 7 marca 2014

Spiralki



Witam Kochani
Dziś chciałam wam pokazać moje nowe zdobienie ;) widziałam je na pewno u kogoś, ale oczywiście nie wiem, u kogo ponieważ jak przeglądam Internet szukam czegoś w poszukiwaniu inspiracji po prostu wpada mi coś w pamięć i później maluję ;p
Nie jest to mani wymagające jakiejś wielkiej pracy, ale wygląda dość fajnie i może nawet elegancko;)
pazurki mam już trzeci dzień także może być już widać jakieś niedoskonałości ;)
A wy, co o nim myślicie?






I na koniec chciałam Wam wszystkim Kobietką życzyć Wszystkiego Najlepszego z Okazji Dnia Kobiet!

 

9 komentarzy:

  1. śliczne pazurki, aby wziąć udział u mnie w rozdaniu musisz odpowiedzieć na krótkie pytanko :)) bo nie będę mogła zaliczyć Twojego zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, slicznie Ci wyszly te pazurki- gratuluje :)
    Tobie tez zycze wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne zdobienie:)
    zdradz mi jak robilłaś je ??
    obserwuje i zapraszam na moj blog:)
    http://artystkaa7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego ;) bierzesz dwa lakiery, malujesz jednym pół paznokcia drugim pół paznokcia i na środku robisz spiralki np igłą :) spróbuj na pewno Ci się uda ;)

      Usuń
  4. pisałaś ze nie chcą wyjść ci stemple być może masz zły lakier do tego lub jak np dajesz wysuszac albo cos na lakier to niektore sa tluste i dlatego stemple nie chca wychodzic...albo musisz po prostu dojsc do wprawy mi na poczatku tez nie wychodzily idealnie praktyka czyni mistrza jak to mowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te czarno białe z kółkiem.. licznie wyszły..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam