sobota, 29 marca 2014

Naklejki wodne z Born Pretty Store



Witam Kochani,
Jakiś czas temu napisała do mnie Alice z Born Pretty. Nawiązałyśmy współpracę, z czego jestem bardzo zadowolona ;)
W związku z współpracą mogłam wybrać sobie naklejki, które za chwile Wam pokażę.
Już je wypróbowałam ;) i...





Pierwsze w ruch poszły piórka;)
Powiem Wam szczerze, że bałam się w ogóle zabrać za nie to, że je od razu zniszczę, że mi coś nie wyjdzie i takie tam ;)
Ale te naklejki są super. Chyba każdy by sobie z nimi poradził… na innych blogach czytałam, że są one bardzo delikatne, ale mi się wydaje, że aż takie delikatne to one nie są wiadomo trzeba uważać, ale nie, że od razu się zniszczą. Naprawdę są bardzo proste w użyciu i stwarzają super efekt. Świetna alternatywa, kiedy nie mamy czasu, aby samemu coś zmalować.
Także ja polecam bynajmniej te małe naklejki a o naklejkach na całe paznokcie to się dopiero przekonam ;)
A mam je 3 dzień i nic się z nimi nie stało ;) zapraszam do oglądania  ;)









I jak Wam się podobają? ja jestem z nich naprawdę zadowolona:)
Niedługo wypróbuję na całych paznokciach to też Wam się pochwale ;)

Jeśli Wam się spodobały te naklejki to kliknijcie lub wejdźcie bezpośrednio na stronę Born Pretty.

A poza tym jeśli skorzystacie z mojego kodu XMX31 to możecie otrzymać 10% zniżki na swoje zakupy ;)

http://www.bornprettystore.com/

Miłego dnia ;)
Pozdrawiam ;***

12 komentarzy:

  1. świetne są te piórka, zazdroszczę tych tygrysów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, efekt bardzo elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze piórka! Wyglądają jak namalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. są przepiękne :) uwielbiam piórka i ogólnie naklejki wodne !

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ogromnie ciekawa tygrysa :D czekam z niecierpliwośćią na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne piórka! W ogóle jestem zakochana w efekcie jakie dają naklejki wodne. Im więcej na nie patrze na blogach, tym mam większą chęć takie sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne naklejki :) Jestem ciekawa tych kwiatków - pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te piorka i lamparcie centki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te piórka ;) wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podobają się te z 4 zdjęcia,k ciekawe jak wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Son muy originales, nunca lo he probado, me encanta BornPrettyStore

    OdpowiedzUsuń
  12. Great products and the manicure is amazing :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam