niedziela, 13 października 2013

Frezarka z Rossmanna




Cześć Kochane ;)
Dziś moja pierwsza recenzja mini frezarki, którą kupiłam jakiś czas temu w Rossmannie. Właściwie zamierzałam się na kupno tej frezarki już jakiś czas. Kiedyś w Kauflandzie widziałam właśnie taką frezarkę, ale z masażem a że co widzę coś związanego z paznokciami to oczka mi się świecą ;) to już zaczęłam kombinować kasę na to ;) ale zajechałam do domu i zaczęłam czytać i okazało się, że szkoda kasy na to i lepiej kupić w Rossmannie o wiele tańsze bez masażu i przekonać się czy takie urządzenie będzie mi odpowiadało no i tak też zrobiłam ;)

Właściwie to jest to Zestaw do Manicure i Pedicure i właśnie pod taką nazwą znajdziemy ją w Rossmanie. Kupiłam ją za niecałe 20 zł, ale wiem, że u mnie w Rossmanie jest czasami po ponad 20 zł a czasami po niecałe 20 zł i mnie akurat udało się trafić na małą promocję.
Wiadomo, że nie jest to profesjonalny produkt i nie użyjemy jej do wszystkiego tak jak to pisze i obiecuje producent. Ale oczywiście możemy go kupić dla domowego użytku i sprawdzić czy nas to wciągnie i czy warto inwestować w coś lepszego. I powiem Wam, że mnie przekonało i kiedyś zainwestuje, ale na razie ta mi stanowczo wystarczy:)

ZESTAW ZAWIERA:
  • 7 końcówek
  • Obcinacz do paznokci
  •  Patyczek do skórek
  • 2 baterie

 W takim kartoniku znajdziemy frezarkę w Rossmannie.


A tak cały zestaw wygląda.










Mamy przełącznik do wyboru prędkości i kierunku. Dwie prędkości słabsza i mocniejsza aczkolwiek ta słaba chyba do niczego nam się nie przyda. Kierunki oczywiście w prawo i lewo, które jako tako różnicy chyba nie robią np. mnie.  
Do wyboru mamy 7 końcówek, w których są 3 dyski do usuwania nagniotków, szorstkiej skóry i polerowania. Ja osobiście używam tylko tej do polerowania, chociaż ona i tak nic chyba nie daję, (ale ogólnie lubię używać tego urządzenia:)) oczywiście jak się domyślacie z wygładzeniem skóry sobie nie poradzi, chociaż by z tego względu, że kiedy przydusimy mocniej nasadki się zatrzymują. Kolejne to 3 stożki do szlifowania. I praktycznie ja ich tylko używam zazwyczaj największej końcówki. I mamy jeszcze szczoteczkę do czyszczenia, która jak dla mnie jest bardzo fajna po piłowaniu ;). Urządzenie posiada również fajną lampeczkę, która podczas używania cały czas świeci. Całość zapakowana jest w przezroczystą kosmetyczkę.
Frezarka nie ma dużej mocy, ale jak na początek do uczących się taka zupełnie wystarczy ;)

Podsumowując: urządzenie jest bardzo fajne i przydatne za małą cenę. Uważam, że wartą ją kupić a każdy użyje ją wedle swojego widzi mi się i zapewne niezgodnie z użytkiem tak jak zaleca producent. Na pewno usuniecie nią skórki u dłoni i u rąk i sprawicie, że wasze paznokcie w krótkim czasie będą wyglądać dobrze ;) nawet mój R. pozwala sobie ładnie nią zrobić paznokcie ;)

Mam nadzieję, że ta recenzja jak na pierwszy raz najgorsza nie jest ;) przyznam się, że przejrzałam parę stron w internecie jak Wy to piszecie, aby wiedzieć jak w ogóle się za to zabrać ;) Jak na mnie to nawet dużo tego wyszło ;)

Macie takie frezarki? Co o nich myślicie?



8 komentarzy:

  1. Też mam zamiar kupić sobie frezarke i bardzo możliwe, że zainwestuję na początek właśnie w ta z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto najpierw wypróbować tą na pewno zainteresuje :)

      Usuń
  2. ja dostałam taką bardziej profezjonalną frezarke na urodziny ale szczerze niewiem po co mi ona :) ale znajome stwierdziły że skoro tak strasznie interesuje się paznokciami to napewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj ja na pewno Cię zainteresuje ;)

      Usuń
    2. próbowałam :) wielokrotnie :) i gdy robie komuś np.paznokcie żelowe to faktycznie skraca troche czas ale jak maluje albo pięlęgnuje własne paznokcie to nie chce mi się nawet jej wyciągać bo to samo moge zrobić np. pilniczkiem lub blokiem polerskim :)

      Usuń
    3. no może i racja ale dla mnie jak na razie jest radochą używać tej frezarki ;)

      Usuń
  3. Taka frezarka to fajna sprawa :)
    Jednka nie wiem czy umiałabym tego w odpowiedni sposób używać ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie że każdy używa tego według swoich upodobań ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam