środa, 7 maja 2014

Wiosenne kwiatki



Witam
Dawno nic nie pisałam, ale zaglądałam do Was sporadycznie ;) niestety czasami tak jest, że się nie ma na nic czasu i ochoty… ale teraz już coś skrobię do Was i mam nadzieję, że za parę dni naskrobię coś znowu ;)
Dziś chciałam pokazać moje pazurki, które miałam już jakiś czas temu mianowicie były na nich kwiatki, które mnie osobiście bardzo się podobały gdybym miała jeszcze bardziej precyzyjną rękę to już w ogóle było by cudo ;)

Chciałam jeszcze nawiązać do promocji w Rossmannie -49 na lakiery, z której oczywiście skorzystałam ;) chciałam skorzystać również z pierwszej promocji, która była na podkłady itd., ale to chyba nie był mój dziej, bo albo wydawały mi się za jasne albo za ciemne ;) na pewno w którejś notce pokażę lakiery, które kupiłam ;)

A teraz zapraszam na kwiatki ;)







Muszę zainwestować w lepszy aparat, ale niestety jak na ten czas mam sporo innych wydatków ;(



Jak wam się podobają moje kwiatki?
Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. ślicznie Ci to wyszło. na prawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdobienie! ;) zakochałam się w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, mnie też się one podobały ;) i byłam z nich bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  3. Przepiękne te kwiaty! Nie potrafię robić takich rzeczy.. <3 Bardzo oryginalnie całość wygląda w takiej kolorystyce.
    Też powinnam kupić nowy aparat, ale chyba niegdy na niego nie odłożę:/

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite, wyglądają jak naklejki :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) już drugi raz ktoś mi powiedział, że wyglądają jak naklejki :)

      Usuń
  5. Kojarzą mi się z malowaniem na szkle :)
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł miałaś! Do tego dobre połączenie kolorów :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, ale może coś zainteresuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam