poniedziałek, 21 października 2013

Kupony Miłości ;)



Hej Kochani ;)
Obiecałam Wam post z tym, co zrobiłam na dzień chłopca a i jednocześnie na imieninki mojego R. ;)
Co prawda jest już jakiś czas po tych świętach ;) ale może Wam się jeszcze przyda i Was zainspiruje ;)
Ja inspiracje na to znalazłam oczywiście w Internecie, ale resztę zrobiłam wszystko ładnie sama w Gimpie ;) chłopak był bardzo zadowolony z takiego prezentu ;) jest tu pokazana tylko część, ponieważ reszta nie może być do użytku publicznego ;)
Jak w tytule są to Kupony Miłości, których tak naprawdę znajdziecie mnóstwo w Internecie, ale hasła najlepiej wymyślać samemu oczywiście niektóre można ściągnąć jak te grzeczniejsze ;p zdjęć dużo nie ma, ponieważ robiłam je na szybko ;) ale myślę, że co nieco widać ;) zapraszam do oglądania ;)



Zapewne idzie to zrobić o wiele ładniej, lecz niestety za późno się za to zabrałam, ale ważne, że była radość z prezentu:)

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne :> jak mogę to zmałpuje pomysł na mikołajki :) bo ciekawy pomysł a przede wszystkim niskobudżetowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tani a ukochanemu mordka się cieszy ;)

      Usuń
    2. pewnie z tych niegrzecznych bardziej ale pomysł naprawde super ! :)

      Usuń
  2. Właśnie zaczęłam się martwić, że kolejny dzień chłopca prawie za rok ale na szczęście Franka podsunęła mi kolejną okazję jaką są Mikołajki. Idealnie, takie kupony sprezentuję mojemu mężczyźnie i już nie mogę doczekać się jego miny gdy je zobaczy, świetny pomysł !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabyś zdradzić jak je zrobiłaś w gimpie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogłabyś zdradzić jak je zrobiłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie z tej strony korzystałam ;) http://www.onelittlesmile.pl/2011/09/o-kuponach-miosci-czyli-mae-diy.html

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam