piątek, 27 września 2013

Niebieskie kwiatki i podziękowania



Witam,

Na początek bardzo chciałabym Wam podziękować za taką ilość odwiedziń ponad 1000 jestem z siebie dumna J i jeszcze raz Wam bardzo DZIĘKUJĘ ;D
A teraz mam dla Was moje nowe pazurki mam nadzieje, że będą wam się podobać ;)
Gdzieś widziałam podobne w sieci aczkolwiek nie pamiętam gdzie i tak z pamięci zrobiłam po swojemu. Chociaż może teraz bym zrobiła troszeczkę inaczej, ale źle nie jest nawet mi się podoba ;)
A jak Wam?

Powiedzcie mi, dlaczego jest tak zimno ;/ grrr… nie cierpię zimna, zimy i tego okropnego ubierania wielu warstw ;( 
Wiem, że jeszcze jest jesień, ale dla mnie prawie to zima ;)

Mogłoby być cały czas lato ;)
Zapraszam do obejrzenia ;)






 Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. świetne są, kolor bazowy cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten bazowy dość długo już u mnie leży :) wydawał mi się za ciemny ale jednak się myliłam i mnie również się podoba ;)

      Usuń
  2. przepiękne :) świetny pomysł na wykorzystanie cyrkonii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ostatnio mało korzystałam z cyrkonii stwierdziłam ze w końcu trzeba ich użyć ;)

      Usuń
  3. Ten bazowy niebieski jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mani, bardzo mi się podoba! :)
    Poza tym - masz bardzo ładne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam