czwartek, 24 października 2013

Jesiennie



Dzień Dobry;)
Zacznę od pogody, bo teraz nie można tego pominąć:) jest tak pięknie i ciepło ze przypomina to wiosnę a nie jesień;) o matko wyobrażacie sobie jakby tak było przez cały czas aż do lata? Po prosty cudownie:) czy u Was też tak ładnie słoneczko świeci?
A teraz przejdźmy do pazurków;) dziś chciałam Wam pokazać moje nowe mani;) zagościło na nich trochę jesiennych kolorków, co prawda teraz nie pod ta pogodę, ale miałam je już wcześniej właściwie to goszczą u mnie już tydzień;) bardzo się przy nich starałam i jestem z nich naprawdę zadowolona, chociaż po pomalowaniu stwierdziłam, że kolor bazowy mógłby być jaśniejszy:)
I jak Wam się podoba?







Pozdrawiam serdecznie ;***

22 komentarze:

  1. swietny wzorek:)
    podoba mi się bardzo :)
    zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się to zdobienie podoba z tą bazą :) kolorki jesienne ale kwiatuszki wiosenne :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szare paznokcie, a Twój wzór je jeszcze ożywił :) Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdobienie, jestem zachwycona Twoimi umiejętnościami. przejrzałam kilka Twoich prac, są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem namalować ŻADNYCH kwiatków.
    Jakieś dwa dni temu próbowałam i skończyło się to kompletna klapą...
    podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tez się wiele namęczyłam żeby jako tako to wyglądało i tak jeszcze nie wychodzi tak jak bym chciała ;) ale moim zdaniem dużo zależy od farbek i pędzelków :) za to stempelki nie wychodzą mi w ogóle ;)

      Usuń
  6. widzę że u Ciebie też szarość z połyskiem :D i dobrze, trzeba ją trochę rozweselić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękny kształt paznokci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ one są cudwne ! Super wykonanie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne :) Masz racje, że na jaśniejszym szarym byłoby lepiej, ale te kwiatki *.* Boskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie;) Może chciałabyś wziąć udział w moim projekcie? Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam Cię : http://lovemecosmeticsdream.blogspot.com/2013/11/tag-libster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Otagowałam Cię: http://mkny-nails.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładną masz płytkę paznokcia, długą i potrafisz zmalować cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kwiaty przepiekne ;) jedyne co bym zmieniła to kolor bazowy - wybrałabym koralowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam