niedziela, 30 grudnia 2012

Kolorowo

Hej, hej ;)


Dziś niedziela jak Wam minął dzień? Ja tak ogólnie to na leniuchowaniu :)
Jedynie, co zrobiłam to pomalowałam paznokcie na jutro, ale bez szału :) pokaże jutro, kiedy zrobię zdjęcie przy świetle dziennym ;)
Tak dziś szukałam gdzie można pobrać Władce Pierścieni wszystkie części w dobrej grafice może wiecie? Jeśli tak to proszę o pomoc :)
A na dziś mam dla Was kolorowe pazurki, co prawda w kiepskiej, jakości ale coś widać ;)

 Te można troche wykorzystać na sylwestra i zamiast czarnych kropek np. cyrkonie
Co Wy na to?


 A te są kolorowe, latem bardzo często tak miałam kolorowo na swoich paznokciach ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam