wtorek, 22 stycznia 2013

Zimowe kwiatki ;)



Hello :)
Dziś postanowiłam pokazać Wam moje obecne pazurki ;) jak w tytule są to kwiatki ;) wiem, że jest zima, ale już mi się znudziły wszelkiego rodzaju „mazańce” dlatego postanowiłam przywołać trochę ciepła chociaż na paznokciach ;D
Dziękuję Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem ;) nawet nie wiecie jak bardzo jest mi przyjemnie z tego powodu ;) 

A oto moje kwiatki ;)




Może nie za super i kolorowo ale kwiatki są ;)

Pozdrawiam Cieplutko i życzę Wam miłego odśnieżania ;p

5 komentarzy:

  1. bardzo ładne :) na miniaturce mało co widać, ale w przybliżeniu od razu lepiej. ja mam zawsze problem z kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze miałam problem, ale ostatnio tak z nudów usiadłam i zrobiłam, no i najgorzej nie wyszły ;)

      Usuń
  2. mani jest śliczny- pięknie dobrane kolory!
    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny wzorek i w dodatku tłem jest mój ulubiony kolor - lawendowy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam