wtorek, 7 maja 2013

Zeberka

Hej :)


Witam was w ta dziwne ani ciepła ani zimną a już na pewno nie słoneczną pogodę ;(
Dziś mam dla Was szybką zeberkę która nie do końca wyszła… Oczywiście znowu na sztucznych, co nie do końca wam się podoba, ale to z tego względu, że zawsze zapomnę zrobić zdjęcie swoich paznokci a jak mi się przypomni to już jest z 3 dzień i już nie są takie ładnie, aby zdjęcie im robić ;)
Ostatnio znalazłam fajny kursik z koszyczkami z papierowej wikliny wyglądają cudnie, ale mnie to nic nie wyszło tzn. tylko spod a jak miałam robić już ściany to kompletnie się rozleciało ;/
Może Wy już próbowaliście i Wam wyszło? Jeśli nie to polecam, chociaż obejrzeć jak to świetnie wygląda ;)
Oto pazurki a właściwie to pazurek ;)



Pozdrawiam was gorąco w te mało gorące dni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam