sobota, 10 sierpnia 2013

Lawenda ;)



Witam Was kochani ;)
Dziś zaczęłam poranek dosyć energicznie, ponieważ zaczęłam go od ćwiczeń ;) później nałożyłam różne specyfiki na moje włoski teraz pisze psota i lecę sprzątać w domku ;)
Aha i chciałam się pochwalić ze zostałam przyjęta do Polskich Lakieromaniaczek ;) oraz mam zamiar się rozwinąć i zacząć brać udział w różnych projektach ;) mam nadzieje, że mi się to uda ;)
A pazurki na dziś, które w sumie nawet mi się podobają ;) są to lawendowe cudeńka z maziami ;p
uważam że fiolet z zielonym to super połączenie ;p

A tak przy okazji i nie na temat:) zapraszam Was do obejrzenia mojej zakładki nie na temat ;) są tam moje inne prace ;)



 


 Dajcie znać czy Wam się chociaż trochę podoba :) 

11 komentarzy:

  1. pięknie Ci to wyszło jak Ty robisz tak cudne maziajki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jeszcze jakiś czas temu podpatrzyłam kosmetyczke :) i tak robie ale no tutaj udało mi sie chyba dobra kolory i to fajnie wygląda ;p

      Usuń
  2. noooo przydałby się jakiś krok po kroku :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I dziękuję za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak słów... cudo.
    obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę?? mnie się bardzoooo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lawendowe lakiery do paznokci :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam