czwartek, 10 października 2013

Mani + problem



Witam,
Dziś moje kolejne pazurki ;) mam dla Was zwykłe francuskie pazurki wykonane gąbeczką jak do ombre ;) piękne to może nie są, ale akurat w tym poście nie chodzi mi głównie o pokazanie Wam zdobień tylko o to, jaki mam problem, kiedy pomaluje moje paznokcie. Mianowicie mój problem polega na tym, że nawet, kiedy pomaluje moje paznokcie rano czy po południu to, kiedy idę spać rano wstaje z kreseczkami (takimi jak na zdjęciu) po takim czasie lakier powinien być już suchy a tu rano takie coś ;/ kiedy bardzo mi zależy, aby mój mani wyglądał ładnie to budzę się w nocy i staram się uważać, aby ręce mieć na wierzchu i nigdzie nie dotykać, ale wiadomo nie zawsze mamy kontrole, kiedy śpimy ;)
Właściwie miałam tego postu nie pisać i nie pokazywać tych paznokci, ale stwierdziłam, że jest tutaj tyle dziewczyn znających się na rzeczy, że być może któraś z Was mi pomoże i doradzi ;)
I teraz właśnie mam sprawę do Was czy może wiecie, dlaczego tak się dzieje?



Mam nadzieję, że widać o co mi chodzi.
Pozdrawiam ;***

13 komentarzy:

  1. Musisz używać kiepskiego utwardzacza i po prostu odbija Ci się pościel / włosy. Ja mam teraz kolejną już buteleczkę z essence (better than gel nails top coat) i jest genialny. Zawsze maluję paznokcie bezpośrednio przed snem i jeszcze nigdy, odkąd mam ten top, nic mi się nie stało, nie odbiło, nie dziabnęło. Zła wiadomość jest taka, że ponoć go wycofują - tak słyszałam, ale nie sprawdzałam tej informacji. Z tego co wiem, dobry jest również top z GR, choć znowu gdzieś ktoś pisał że lubi zbąblować. Postanowiłam go właśnie wypróbować jak skończę essence więc się okaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc :) muszę właśnie kupić jakis lepszy po irytujace jest takie coś ;/ człowiek się stara a tu rano może trafić widząc takie coś ;)

      Usuń
  2. ja mam top essence gel look i też jest boski :D zawsze miałam ten sam problem co Ty po obudzeniu. Ale wystarczyła jedna warstwa tego lakieru i nic nie było widać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie jak mówią dziewczyny wyżej :) Dobry utwardzacz i będzie po problemie. Ja mogę polecić essence ultra gloss nail shine. Z GR dobry jest Gel Look, ale po przekroczeniu połowy zawartości lubi pękać po 1 dniu na paznokciach, a Fast Dry nie polecam bo strasznie rozmazuje lakier i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam żadnej rady, ale wolałabym mieć taki mani jak Ty - nawet z kreseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wzór gazety na paznokciach, ale sama jeszcze takiego nie robiłam. Jak chodzi o Twój problem to nie mam pojęcia czemu tak się dzieje... Może nakładasz za dużo lakieru, warstwa jest gruba a co za tym idzie miękka więc wszystko się odbija? Nie wiem...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kosmetycznyocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tutaj ja właśnie pierwszy raz robiłam ta metodą ;)a co do warstw lakieru to raczej nie to ponieważ czy mam mało czy dużo lakieru to jest to samo...

      Usuń
  6. a używasz toppera jakiegoś? najlepiej coś szybkoschnącego, albo może suszarka do paznokci? (takie małe wiatraczki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jestem bezblogowa lakieromaniaczka - dlatego pisze anonimowo - ale moge Ci polecic Seche Vite Dry Fast Topcoat - najlepszy wysuszacz jaki jest na rynku, doslownie po 5 minutach mozesz robic wszystko - kosztuje troche kasy ale jest REWELACYJNY. Do dostania u Alpha Nail Stylist. ps. nie mam nic z tego, ze polecam ta firme :) ale sama u nich zamawiam i uwazam, ze sa solidni oraz cenowo chyba najlepsi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam