wtorek, 12 listopada 2013

szaro niebieskie mazajki ;)



Dzień Dobry;)
A właściwie to Dobry Wieczór;)
Ho ho dawno mnie nie było… w sumie to nie miałam czasu za bardzo … ale mam nadzieję, że teraz to trochę nadrobię;)
Za wiele się nie będę rozpisywać tylko napisze, co będzie niedługo;)
Mam w zamiarze naskrobać jakąś recenzje;) pokazać coś, co ostatnio stworzyłam;) no i oczywiście standardowo pazurki J i te mam właśnie na dziś;)
Właściwie to nie wyszły tak jak chciałam, ale poprawiałam poprawiałam i nic;) jeszcze parę dni temu zamiast niebieskiego był biały, ale te białe nie wiem, dlaczego ale mi strasznie szybko pękają i już po 3 dniach pazurki były nie do noszenia; / także zrobiłam z niebieskim kolorem i też źle nie wygląda mam nadzieję ze te dłużej wytrzymają.
Niestety zdjęcia tylko w sztucznym świetle, bo robione przed chwilą...
I jak podobają się Wam?






To do następnego ;)

10 komentarzy:

  1. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i dobrze, że biel nie wytrzymała ;) wg mnie fajnie wygląda połączenie niebieskiego, kawowego oraz białego, więc poprzedniej wersji nie ma co żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to połączenie kolorów, no i te maziaje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wszytko wygląda :D najładniej wyszły te listki kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;) bardzo fajnie to wyszło i jakie piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam