poniedziałek, 11 lutego 2013

Czarno białe

Witam Was cieplutko ;)



No zrobiłam sobie troszkę dłuższą niż zamierzałam, ale było to spowodowane moja choroba ;/
Dziś mam Wam do przedstawienia paznokcie czarno białe. Kiedy mam wenę to wymyślam sobie wzorki i wymyśliłam taki szczerze powiedziawszy nie wiem skąd mi się taki wziął może kiedyś gdzieś podobny w sieci widziałam? Nie wiem sama…
Ale mam nadzieje, że Wam się spodoba :)




I wiecie, co? Chciałabym, aby ta zima się już skończyła, bo naprawdę mam jej już dosyć ;/ cały czas zimno i zimno ;C ja chce już latooooo… !!! :)

Pozdrawiam :*** 

3 komentarze:

  1. uwielbiam wygląd Twojego bloga! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam