środa, 27 lutego 2013

Moje male coś :)



Hejka:)

Mam na dziś dla Was takie moje małe coś, co powstało z nudy ;p
Nie wiem nawet jak to nazwać wygląda to niby jak jakieś drzewko? :) Czasami jak zacznę tworzyć to wychodzą mi różne dziwne rzeczy ;)
Szybki post i lecę ćwiczyć na moim stepperku ;p od jakiegoś czasu chodzę sobie na nim, co drugi dzień. Ostatnio pobiłam swój rekord, bo 50 min chodziłam ;p dziś mam zamiar tak samo jak się uda później szybkie rozciąganko i spać ;) Wiem, że lepiej jest biegać czy chodzić naprawdę, ale niestety nie mam, z kim a samej mi się nie chce ;/
A Wy jak tam próbujecie jakoś rozruszać swój tyłeczek ?;)

 Miłego wieczorku ;)
Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze ;) wiele dla mnie znaczą :)
Jeśli mój blog Was zainteresował zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam